حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

نخستین شبکه کارتونی روسیه آغاز به کار کرد

به گزارش سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این شبکه از ابتدای ماه آوریل فعالیت خود را آغاز کرده است.

این شبکه انیمیشن‌هایی از کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا، جمهوری چک و ژاپن را به تصویر خواهد کشید،‌اما اکثریت برنامه‌های این شبکه را کارتون‌های آمریکایی تشکیل خواهد داد.

بنابراعلام مسوولان این شبکه، روزانه دو ساعت از برنامه‌های آن به پخش انیمیشن‌های روسی اختصاص خواهد یافت.

بودجه در نظر گرفته برای این شبکه 15 میلیون دلار آمریکا اعلام شده است.

گفتنی است که مخاطبان این شبکه را کودکان و نوجوانان یازده سال به بالا تشکیل می‌دهند.

فیلم سه‌بعدی انیمیشن «ملاقات با رابینسون»، محصول کمپانی والت دیسنی بالاترین میزان فروش آغازین یک فیلم دیجیتال سه‌بعدی را در تاریخ سینما بدست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فیلم سه بعدی «ملاقات با رابینسون» توانست در تعطیلات آخر هفته گذشته در ‌٥٨١ سالن سینما در آمریکا فروش ‌١/٧ میلیون دلاری داشته باشد که این میزان ‌٢٨ درصد از مجموع فروش سه روزه سینمای آمریکا بود.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا، این فیلم انیمیشن که بعد از «تیغه‌های افتخار» در رده دوم پرفروش‌ترین فیلم هفته آمریکا قرار دارد، توانست رکورد بیشترین فروش آغازین یک فیلم سه‌بعدی را در تاریخ سینما کسب کند. این در حالیست که تعداد سینماهای مجهز به فناوری پخش فیلم‌های سه‌بعدی در آمریکا تنها ‌٢٤٣ سینما است.

این فیلم بر اساس کتاب «یک روز با ویلبور رابینسون» تهیه شد و صداگذاری بر روی شخصیت‌های آن را جوردن فری، هارلند ویلیامز، تام کنی و استیو اندرسون به عهده داشته‌اند.

منبع: ایسنا

 

پلیس آگاهی با تولید یک مجموعه انیمیشن 100 ثانیه‌ای هشدارهای پلیسی را مطرح می‌کند.

Image and video hosting by TinyPic 

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ این مجموعه که در راستای اهداف پلیس آگاهی تهران بزرگ در زمینه فرهنگ سازی، مشارکت عمومی و پیشگیری جرائم تولید می‌شود در 60 قسمت از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش خواهد شد.

بنا به اعلام سازندگان این مجموعه برای نخستین بار در این اثر از نرم‌افزار مایا استفاده شده که شکل ظاهری آن را از دیگر انیمیشن‌ها متمایز کرده است. در هر قسمت از این مجموعه انواع جرائم از قبیل سرقت، کیف قاپی، قتل، آدم ربایی، زودگیری و سرقت مسلحانه بررسی خواد شد و هشدارهای لازم نیز داده می‌شود.

محمدرضا نجفی امامی مدیریت اجرایی این پروژه را عهده دار است و داود اسدی نیز به عنوان نویسنده و مشاور هنری با این کار همکاری دارد. این انیمیشن محصولی از سیما پردازان شرق به کارگردانی مهدی رحیم‌نژاد است و انجمن گویندگان جوان به سرپرستی مهرداد رییسی دوبله شخصیت‌های این انیمیشن را برعهده دارند.

منبع: ایسنا