حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

«راتاتویل» برنده جایزه گوجه فرنگی طلایی شد

 

انیمیشن «راتاتویل» برنده جایزه برترین انمیشن نهمین مراسم جوایز گوجه فرنگی طلایی شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، جوایز گوجه فرنگی طلایی هر ساله در چهارده بخش به بهترین فیلم‌های سال‌های گذشته اعطا می‌شود. این انتخاب توسط سایت اینترنتی RottenTomatoes.com پس از بررسی مجموعه مقالات، سایت‌ها و اظهار نظر منتقدان سینمایی انجام می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، در این دوره از رقابت‌ها که امسال نهمین سال خود را پشت سر می‌گذارد، «راتاتویل» با کسب 96 درصد آرا در صدر دیگر انیمیشن‌های سینما قرار گرفته و فیلم «یکبار» با کسب 98 درصد آراء در صدر بهترین‌ فیلم با اکران محدود و بهترین فیلم موزیکال قرار گرفت. فیلم «کفاره» نیز جایزه گوجه فرنگی طلایی بهترین فیلم رمانتیک را از آن خود کرد و این درحالی است که فیلم‌های «اولتیماتوم بورن»، «جونو» و «برای پیرمردان هیچ کشوری وجود ندارد» به ترتیب جایزه گوجه فرنگی طلایی را در بخش‌های بهترین فیلم حادثه‌ای/اکشن، بهترین فیلم کمدی و بهترین تریلر به خود اختصاص دادند. همچنین فیلم‌های «از اوی دوری کن»، «سیکو» ساخته «مایکل مور» و «گریند هاوس» ساخته «تارانتینو» به ترتیب به عنوان برندگان بخش‌های بهترین فیلم درام، بهترین فیلم مستند و بهترین فیلم ترسناک معرفی شدند. جایزه بهترین فیلم علمی فانتزی نیز به فیلم «هری‌پاتر و فرمان ققنوس» و جایزه بهترین فیلم خانوادگی به فیلم «سحر شده» رسید، جایزه بهترین فیلم خارجی زبان نیز به فیلم «میزبان» اعطاء شد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، جایزه «گوجه فرنگی کپک زده» که هر ساله به بدترین فیلم اختصاص می‌یابد، امسال به فیلم «به خاطر آنکه من اونجوری گفته بودم» اعطاء شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد