حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

 

فراخوان جشن سینما در پنجاهمین سالگرد انیمیشن در ایران

یازدهمین جشن بزرگ خانه سینما بخش انیمیشن، همزمان با پنجاهمین سال انیمیشن در ایران در آستانه روز جهانی انیمیشن برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا از خانه سینما، همه تولیدات فیلم انیمیشن ایران که از ابتدای شهریور ماه ‪ ۱۳۸۵‬تا انتهای شهریور ‪ ۱۳۸۶‬تولید شده باشند، می‌توانند با اعلام درخواست تهیه‌کننده و کارگردان مورد داوری قرار گیرند.

بنابر این گزارش، تنها یک قسمت از آثار اپیزودیک و سریالی پذیرفته می‌شود و براساس این فراخوان، تمامی آثار به صورت دی.وی.دی تحویل گرفته می‌شود.

از اینرو، بازی‌های رایانه‌ای و انیمیشن‌های اینترنتی می‌توانند بر روی سی دی ارائه شوند.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ‪ ۱۸‬مهرماه امسال به دبیرخانه جشن سینمای ایران مستقر در خانه سنیما ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۶/۲۸‬

چند خوردی چرب و شیرین از طعام

                                   امتحان کن چند روزی در سیام

چند شبها خواب را گشتی اسیر

                                 یک شبی بیدار شو دولت بگیر

رویش

دبیرخانه جشنواره فیلم «رویش» کارگاه‌های منطقه‌ای مدیریت تولید فیلم برگزار می‌کند
عکس خبری
دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم «رویش» با همیاری و مساعدت اداره‌ کل امور مجلس و استان‌های حوزه هنری، نخستین دوره کارگاه‌های تخصصی مدیریت تولید فیلم را در مناطق پنج‌گانه کشوری برگزار می‌کند.

پروردگارا : به من آرامشی ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر

 

 دهم

 

دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که میتوانم تغییر دهم

 

بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم

 

مرا فهم ده تا متوقع نباشم که دنیا و مردمانش مطابق میل من

 

رفتار کنند ...

آخرین کار من

اگر دیدید نظر یادتون نره

فوری!

از دوستانی که 3dMax را به صورت حرفه ای تدریس می کنند و مایل به همکاری با دانشگاه غیرانتفاعی مازیار (گروه معماری) واقع در شهرستان نور می باشند خواهمشندم با این وبلاگ تماس بگیرند..  

http://www.animationgroup.persianblog.ir/