حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

برنامه های آموزشی در باره زلزله

ساخت مجموعه تیزرهای آموزشی با عنوان (برنامه های آموزشی در باره زلزله) به اتمام رسید.
در این مجموعه هشت قسمتی مسایل مختلفی شامل، آموزش قبل از از وقوع زلزله، هنگام وقوع زلزله و اقدامات پس از وقوع زلزله مورد توجه قرار گرفته و سعی شده تمامی این موارد برای مخاطب عام به شکلی کاملا کاربردی مطرح گردد. لازم به ذکر است پیش تولید و مراحل ساخت این مجموعه 16 دقیقه ای که با تکنیک 3D اجرا گردیده، دو سال و نیم به طول انجامیده است.
عوامل سازنده:
کارگردان، نویسنده فیلمنامه و مجری طرح: محمدعلی صفورا
انیمیشن سه بعدی: سهیل کریمی تبار و حسن کربلایی
انیمیشن دوبعدی: شیدخت معتکف
موسیقی: امیر حسین جلیلی
مدیر دوبلاژ: حمید رضا آشتیانی پور
تحقیق: محمد علی صفورا. مهندس مرتضی خرمی.
مشاور فنی: دکتر محسن شایانفر
با تشکر از: شرکت حرکت کلیدی (علیرضا گلپایگانی- سیاوش زرین آبادی).
تهیه شده در: پژوهشکده سوانح طبیعی ایران- کارگروه تخصصی زلزله و لغزش لایه های زمین

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
سرزدی من هم سر زدم
ببینم شما می تونی یه جورایی بازاریابی کنی. منظورم در مورد انیمیشن سه بعدی است.
با هم . شریکی.
کار هایم را هم که دیده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد