حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

« می خوای بدون کارت و تلفن وارد نت بشی ، اینو بخون !‌ »

 

 

برین توی Control Panel   قسمت Connection Wizard  ؛ یه کانکشن

اضافه کنید به اسم « خدا » . User Name  اون خیلی راحته ، « ایمان »

؛ پسوردش دیگه معلومه ، « دل ِ پاک » . شماره تلفن هم نمی خواد .

فقط باید حضور دل داشته باشی . دکمه ی Dial  رو بزن و Connect  شو .

به خدا ISP  ِ خدا نه اشغالی داره ، نه هیچی !  اینو بدونین خدا هیچ وقت

بنده هاش رو Disconnect   نمی کنه . فقط کافیه Connect  شین . خدا

همه چیز رو براتون آماده می کنه . چند تا فایل « عشق و دوستی و

صمیمیت » Download  کنین . حواستون باشه به خدا متصل شدن ،

سایت های بدی و دشمنی فیلتر شدن .

خدا Host  ِ مجانی داده ، ولی به همه نه ؛ کارت اعتباری نمی خواد ، ولی

.... باید کمی خلوص ایمان و دل پاک داشته باشی . خیالتون راحت .

اینجا هیچ احدوناسی نمی تونه هکتون کنه ، ویروس هم نیست . ولی

باید قبلش یک آنتی ویروس رو بریزین رو هارد ِ دلتون . اون آنتی ویروس ،

نمازه !!! البته دانلودش رو تو سایت قرآن مجانی گذاشتن ، ولی اگه

دانلودش کنی از ویروس بدی و شر ودشمنی و .... در امانی .

خدا بزرگترین هکر و ویروس نویسنده رو می شناسه ، « شیطان » .

البته اگه اون آنتی ویروس رو نصب کنی ، شیطان هیچ غلطی نمی تونه

بکنه . برین تو قسمت Search  . این عبارت رو Search  کنید :

خوبی + دوستی + عشق + زندگی .

می بینید چه لیست بزرگی بهتون میده . ولی حالا Search  کنید :

بدی + دشمنی + نفرت !

میگه Can Not Find The URL . آخه اینا اصلا ً وجود ندارن

اینجا ... خیلی گذشته ، می خوای Disconnect  کنی ولی دلت

نمی خواد ... دوست داری بازم Online  باشی .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم 1385/07/26 ساعت 13:50 http://bito-hargez.blogsky.com

خیلی زیبا بود
وقتی کانکت شدی برای منهم دعا کن
خودم هم دارم سعی میکنم همیشه آن لاین با خدا باشم

دلت شاد

سلام آق بابای عزیز
میشه لطفا اگر خبری از وبلاگ من میگذاری به منبع اون هم اشاره کنی !
گلپایگانی

چشم

آق بابا 1385/09/11 ساعت 19:11 http://aghbaba.blogfa.com

باسلام خدمت دوست گرامی
آق بابا خیلی سخت است.
صداقت صبوری صفا صمیمیت وصندوقچه اسرار دیگران بودن
همیشه سلامت وآق بابائی باشید.

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد