حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

زرین کلک و یک اثر انیمیشن تازه

نورالدین زرین کلک ، پدر انیمیشن ایران فیلم تازه ای را با نام " در مجمع بین المللی " به تهیه کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی خواهد ساخت.
زرین کلک درباره جدیدترین اثر هنری خود می گوید : موضوع فیلم" در مجمع بین المللی" موضوع سیاسی و اجتماعی جدی و حیاتی در گستره جهان امروز است. جهانی که ناچار است برای ساماندهی روابط پیچیده خود ، قواعد و قوانین مفید و کارسازی تنظیم کندو خود پای اجرای آنها بایستد.
زرین کلک می افزاید: " وجود این مجامع بین المللی ضرورتی انکار ناپذیر در تدوین قواعد و منشورهای حسن نیت و آرزوهای بشری آشکار است و جهان آینده بی هیچ تردیدی باید با مدیریت عالی سازمان ملل اداره شود. اما آنچه تا بحال بوده، کارنامه ای مخدوش است که بیشتر شبیه شوخی است و همین شوخی بنای این فیلم قرار گرفته است. چیزی شبیه "دنیای دیوانه دیوانه"، " ابرقدرت ها" و " امیر حمزه".
گفتنی است زرین کلک عضو هیات مدیره انجمن بین المللی آسیفا و سازنده فیلم های انیمیشنی چون" دنیای دیوانه دیوانه" ، دارای تجربه 40 سال کار هنری، بیست جلد کتاب، پانزده فیلم و دهها فیلمنامه و اثر گرافیکی است. او تا کنون بیش از 20 جایزه بین المللی را دریافت کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد