حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

در من پرنده ای است

در من پرنده ای است

 در چشم اندازت پرنده ای است
 در گلویش آوازی
 و در آوازش آرزوهایی است
برای تو
در دستت سنگی ست
در سنگ دشنامی و
 در دشنام دشنه ای و
در من
 پرنده ای
 که جان می کند

رویا زرین

نظرات 2 + ارسال نظر
ZigOol 1385/09/28 ساعت 14:34 http://Zigool2000.blogfa.com

سلام ! خیلی از آشناییتون خوشحال شدم ... مخصوصا از اطلاعات جدیدی که تو این وبلاگ گرفتم ! ( اون برنامه انیمیشن دو بعدی رو میگم ! )
با تبادل لینگ هم موافقم ...
لینک منو اینجوری بذار :
oO زیگـــــــول Oo
ممنون و بای !

چشم

سلام
اتفاقی وبلاگتون رو پیدا کردم و خوشحالم که تعداد بچه های انیمیشنی تو اینترنت داره زیاد میشه.منتظر خبر های جدیدتون هستم .موفق باشید

من هم همینطور ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد