حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

مدلسازی سه بعدی با True Space 8

مدلسازی سه بعدی با True Space 8

ژان بقوسیان
نشریه عصر شبکه - ۱۵ شهریور ۱۳۸۵ شماره 33

اشاره :

این نرم‌افزار چنان‌که باید و شاید شناخته شده نیست، ولی می‌توان آن‌را انقلابی در طراحی و ساخت مدل‌های سه بعدی و انیمیشن‌سازی نامید. در این نرم‌افزار فتورئالیسم بی‌درنگ (Real Time) تحقق می‌یابد و در هر لحظه می‌توانید بلافاصله نتیجه کار را به صورت رندر شده و نهایی ببینید.

 (www.caligari.com)
این نرم‌افزار چنان‌که باید و شاید شناخته شده نیست، ولی می‌توان آن‌را انقلابی در طراحی و ساخت مدل‌های سه بعدی و انیمیشن‌سازی نامید. در این نرم‌افزار فتورئالیسم بی‌درنگ (Real Time) تحقق می‌یابد و در هر لحظه می‌توانید بلافاصله نتیجه کار را به صورت رندر شده و نهایی ببینید. نگارش 8 این نرم‌افزار سه موتور رندر کردن معروف با نام‌های hightworks ،Virtual lights و Vray دارد. با طراحی شخصیت‌ها و تعریف ارتباط آن با دیگر اجزای محیط می‌توانید برای آن شخصیت رفتاری خاص ایجاد کنید که برای ساخت بازی‌ها و شبیه‌سازی‌های مختلف به کار می‌رود.

همراه این نرم‌افزار یک پخش‌کننده فایل‌های سه بعدی با نام Trueplay وجود دارد و باعث می‌شود نتیجه کار برای مشتریان و کسانی‌که نرم‌افزار True Space را خریداری نکرده‌اند، قابل نمایش باشد. سرعت این نرم‌افزار فوق‌العاده بالا است و از حداکثر توانایی‌های سخت‌افزار به صورت بهینه استفاده می‌شود. بسته کامل این نرم‌افزار با 645 دلار قابل تهیه است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد