حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

بازی یلدا

 

اسمم آق بابا (البته تو شناسنامه محمد)،از اولین سالهای زندگیم موجودی نادر بودم در بیست ودوم بهمن ماه 1362 متولد شدم ، خیلی کم حرفم از زمان بچگی به انیمیشن (کارتون) علاقه داشتم حالا خودم انیمیشن می سازم اونم از نوع سه بعدیش(3d ) سه سال دانشجوی حسابداری بودم اما به دلایلی که یکیش همین انیمیشن بوده درسم رو ول کردم (به همین خاطر خیلی ها منو دیوانه میدونن... البته مهم نیست)،طرفدار بایرن مونیخ هستم خیلی شدید. خیلی از دوستام اعتقاد دارن که من مخ کامپیوتر هستم . به ضرب المثل و نکات پند آموز و اشعار کوتاه علاقه دارم . خواننده محبوبم داریوش ومحسن چاووشی ،همیشه به آهنگاشون گوش میدم(الان که اسم چاووشی رو تایپ کردم یاد یکی از آهنگاش افتادم*** همیشه خسته از روزای برفی

                                                                عشق پریشون شده دو حرفی

                                             گفته بودم اگه دلت گرفتست

                                                                 کنج دلم جا واسه دلت هست***

 

فعلا روزی 10-12 ساعت پشت کامپیوتر می شینم و با برنامه 3d max کار می کنم.آرزومم اینکه یه روزی بتونم جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه رو به دست بیارم البته تقریبا غیر ممکنه ولی دنیا رو چه دیدی شاید تونستم.اینم ای دی من sinekhiz1  و ایمیلم mohammad3d@gmail.com  چیز دیگه ای به ذهنم نمی رسه ولی این چیزهایی که گفتم بازی نبودش واقعیت زندگیم بود!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم 1385/11/04 ساعت 14:06 http://bito-hargez.blogskt.com

سلام
آقا قبول نیست ! اینها که نوشتی همش تعریف شد !
بگذریم از شوخی چرا بهت میگن دیوونه ؟ به نظرم بهترین کارو کردی چون رشته ای که آدمو راضی نمیکنه بهتره ادامه داده نشه . خودمونیا حسابداری اصلا هم شیرین نیست . خودم هم الان بهش مبتلا شدم ولی هنوز نتونستم ازش لذت ببرم . دلم واسه معماری تنگ شده .
امیدوارم یه روز به جایی که میخوای در انیمیشن برسی .
موفق باشی
و متشکرم که دعوتمو به این بازی پذیرفتی .

قربانت
شاید اینها همش تعریف باشه ولی عیبهامو باید دیگران بگن

مهیار 1385/11/06 ساعت 00:48

الهی بمیری!!

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد