حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

بهرام عظیمی خبر داد:40 دقیقه از پویانمایهای شهرمن، تولید شد

 

نه قسمت از مجموعه انیمیشن "شهر من" به کارگردانی بهرام عظیمی با موضوعات بهینه سازی سوخت، مترو و شرکت گاز و با مضمون "تهران شهر اخلاق" تولید شد.

بهرام عظیمی کارگردان انیمیشن در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی ایرانیوز با اعلام این خبر گفت: طرح و ایده این کار مربوط به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و داستانهای این پویانمایی در مورد اخلاق اجتماعی افراد مختلف جامعه است.
وی افزود: پویانمایهای "شهرمن" با مضمون «تهران شهر اخلاق» در دست تهیه هستند و گروه سازنده این نوع انیمیشن معتقدند که تهران پایتخت ایران است و طبیعتاً باید یک الگو باشد و به همین دلیل این انیمیشن ها با هدف تأثیرگذاری ساخته شده است و موضوعاتی که در کار گرفته می‌شود با هدف آگاهی سازی مردم است.
عظیمی با بیان اینکه، تا کنون 40 قسمت ازاین مجموعه انیمیشن تولید شده است، تصریح کرد: 9 قسمت از مجموعه انیمیشن "شهر من" ساخته شده و تا زمانی که سوژه مورد نظربرای ما محیا باشد تولید این مجموعه را با محورهایی نظیر، بهینه سازی سوخت، مترو و شرکت گاز ادامه خواهیم داد.
وی اظهار داشت: تاکنون 5 قسمت از این مجموعه با محور بهینه سازی سوخت از شبکه های مختلف سیما پخش شده است و چهار قسمت را آماده پخش داریم و مابقی قسمت ها نیز در دست تهیه است.
بهرام عظیمی در بخش دیگری از صحبت های خود به راه یابی فیلم کوتاه انیمیشن "سحر نزدیک است" به دومین دو سالانه انیمیشن ایران اشاره کرد و گفت: انیمیشن 12 دقیقه ای "سحر نزدیک است" بعد از نمایش در جشنواره فیلم مقاومت به بخش مسابقه دو سالانه انیمیشن ایران و همچنین به بخش مسابقه جشنواره فیلم بهزیستی راه یافت.
وی افزود:قصه انیمیشن "سحر نزدیک است" در رابطه با آخرین شب از زندگی یک آدم خلافکار است.

منبع: ایرانیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد