حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

انیمیشن‌های آموزشی «شهر من»

کارگردان سری انیمیشن‌های آموزشی «شهر من» از ساخت انیمیشنی با کاراکتر عادل فردوسی‌پور خبر داد.

بهرام عظیمی با بیان این خبر افزود: این انیمیشن در قالب 4 دقیقه و با موضوع فوتبال و تماشاگرنماهاست که بسیار تاثیرگذار و جالب و خنده‌دار از آب درآمده است. وی درباره‌ داستان این انیمیشن که از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ساخته می‌شود، توضیح داد: عادل فردوسی‌پور با ماشین خود برای گزارش بازی فوتبال استقلال و پرسپولیس در راه رفتن به استودیو است که در این بین کاراکترهای ما هم با لباس‌های قرمز و آبی به سمت استودیو می‌روند و به خاطر سرعت زیاد، با فردوسی‌پور تصادف می‌کنند و از او می‌خواهند به استودیو نرود و بازی فوتبال آن‌ها را در محله‌ خودشان گزارش کند و فردوسی‌پور جلوی جگرکی می‌نشیند و فوتبال آن‌ها را گزارش می‌کند. کارگردان انیمیشن «شهر من» در گفتگو با ایسنا خاطر نشان ساخت: برای صدای فردوسی‌پور از رامتین حامی‌فرد که چندین بار نقش فردوسی‌پور را در یکی از کارهای تلویزیون بازی کرده استفاده کردیم. گفتنی است پیش از این انیمیشن‌هایی با کاراکتر رضا شفیعی جم از سیما پخش شده است که رایت چهره‌ او برای انیمیشن‌های اداره آگاهی نیروی انتظامی خریداری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد