حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

تداوم ساخت انیمیشن‌های نیروی انتظامی

مدیر تولید مؤسسه‌ی حور از تداوم ساخت انیمیشن‌های نیروی انتظامی و تخصصی شدن اطلاعات آموزشی در آن خبر داد.

رضا تقدسی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: مسائلی که قبلاً در تیزرهای راهنمایی و رانندگی به آن می‌پرداختیم عام‌تر بود. اما در کارهای امسال جنبه‌ی آموزشی بیشتر خواهد بود و بر روی مقولاتی چون نظم ترافیکی، حرکت بین خطوط و انواع خط‌های خیابان می‌پردازیم.

وی با اشاره به تکنیک سه بعدی تیزرهای راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: گرافیک تیزرهای راهنمایی و رانندگی در بین مخاطبان جا افتاده و تغییر دادن آن باعث قطع ارتباط مشتری با آن می‌شود.

تقدسی خبر داد: بنا داریم امسال در قالب مجموعه‌ی 10 قسمتی با موضوع قاچاق CD و فیلم‌های روی پرده و کپی غیرقانونی فیلم‌ها و معایب، مشکلات و صدماتی که به فرهنگ و خانواده می‌زنند، انیمیشن‌هایی بسازیم.

مدیرتولید مؤسسه‌ی حور، طراحی کاراکتر، نوع نورپردازی، کارگردانی و دکوپاژ این سری کارها را متفاوت از تیزرهای نیروی انتظامی دانست و گفت: این سری کارها برای موسسه فرهنگی رسانه‌های تصویری ساخته می‌شود و تکنیک آن سه بعدی است و ساخت دو قسمت از آن به پایان رسیده و هشت قسمت دیگر آن در مرحله‌ی تولید به سر می‌برد.

تقدسی در پایان اعلام کرد: در حال آماده سازی مجموعه‌ای با موضوع «فرهنگ کار و جایگاه ارزشی» آن برای وزارت کار هستیم که دو قسمت آن آماده‌ی پخش شده است.

منبع: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد