حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

قصه‌های مولانا

 

تهیه کننده و کارگردان مجموعه انیمیشن «قصه‌های مولانا» از به پایان رسیدن دوبله این مجموعه انیمیشن توسط شوکت حجت خبر داد.

علیرضا کاویان‌راد در گفت و گو با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان این مطلب که دوبله و موسیقی انیمیشن «قصه‌های مولانا» به پایان رسیده است گفت: نزدیک به 5 سال است که باشوکت حجت همکاری دارم و ایشان از توانایی بالایی برخوردار هستند و انتخاب صداها را به درستی انجام می‌دهند و با یکدیگر هماهنگ هستیم و در بسیاری از مواقع تغییراتی را که خواسته‌ام را اعمال کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که بسیاری از کارهای انیمیشن داخلی دوبله خوبی ندارند اظهار کرد: دوبلور باید با کار انیمیشن ارتباط برقرار کند و هر چقدر پایه تصویری و داستان کار محکم‌تر باشد، دوبلور ارتباط بیشتری با کار برقرار می‌کند و به کیفیت کار افزوده می‌شود.

کاویان راد در پایان با اشاره به حساس بودن کار دوبله تاکید کرد: در مواقعی که کارها از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و دوبله نیز چشمگیر نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، مجموعه «قصه‌های مولانا» براساس داستان‌های شناخته شده مثنوی است و سعی شده که داستان‌های آن براساس فرهنگ و سنت‌های بومی باشد تا ارزش‌های آن به بیننده منتقل شود.

بنا به گفته‌ی کارگردان این مجموعه، برای نشاندن بیننده پای تلویزیون، درگیری‌ها، صحنه‌های کلیدی و جذاب و خنده دار به مجموعه اضافه شده است.

منبع: ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد