حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

حرفهای شنیدنیه آق بابا و اخبار انیمیشن

یک دهان دارم و دو دندان لق *** می زنم تا میتوانم(زنده هستم)حرف حق

پروردگارا : به من آرامشی ده تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر

 

 دهم

 

دلیری ده تا تغییر دهم آنچه را که میتوانم تغییر دهم

 

بینش ده تا تفاوت این دو را بدانم

 

مرا فهم ده تا متوقع نباشم که دنیا و مردمانش مطابق میل من

 

رفتار کنند ...

نظرات 2 + ارسال نظر

سلاااااااااااااام آق بابا جون جونم!!

عیدت مبارک!!

بپر بیا توت کوشولو آپ شد!!

منتظرتم!

بوس بوس

تاتا

علی 1386/06/20 ساعت 07:35 http://www.alisalar.blogsky.com

سلام :
من بروزم خوشحال میشم سر بزنید
نظر فراموش نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد